סושיאל זה שם המשחק – פרסום בפייסבוק

סושיאל מדיה

המטרה המרכזית של כל עסק היא להגדיל את ההכנסות ולהרוויח וכדי לייצר זאת צריך כמה שיותר קונים. גם אם העסק הוא מקומי וממוקם בעיר מסוימת, חשוב לפרסם לתושבים שידעו שהוא קיים ויגיעו אליו לא רק אם יזדמנו לרחוב שבו הוא נמצא. על אחת כמה וכמה אם העסק הוא אינטרנטי ורק על ידי פרסום ידעו עליו ויוכלו לרכוש בו, בעיקר פרסום ברשתות החברתיות.

פרסום ממומן

תמיד אפשר להשקיע כספים ברכישת פרסום ממומן. זה אומר לשלם למשרד פרסום מקצועי שמנוסה בשימוש בפייסבוק. לצורך הפרסום, המקצוענים של משרד הפרסום ייפגשו עם הלקוח כדי להגדיר תכנים רלוונטיים לעסק, לצלם תמונות וסרטונים, וזה יגזול זמן וחשיבה מה בדיוק נכון לך לפרסם. אנשי הפרסום יבצעו זאת באופן מיומן ביותר, הם יעקבו באמצעות התוכנות הייעודיות שלהם על התוצאות של הקמפיין ובהתאם לכך יקבלו החלטות אסטרטגיות אם להמשיך או לשנות את תוואי הדרך.

תכנון ואסטרטגיה

פרסום מקצועי בפייסבוק משמעותו פרסום שיהיה יעיל וירחיב את קהל היעד שרואה את הפרסום ויניע אותו להמשיך לשלב הרכישה. אפשר לייצר סרטונים ולהעלות פוסטים אבל האלגוריתם של פייסבוק חושף אותם לאחוז קטן של העוקבים אחריך וכך לא יגדל מעגל הצרכנים הפוטנציאלי. אך אם יהיו הרבה תגובות לפרסום, פייסבוק יגביר את מידת החשיפה.

נכון לגבש מראש אסטרטגיה שכוללת מענה על שאלות כמו מיהו קהל היעד הפוטנציאלי של העסק מבחינת כל מאפיין שאפשר להגדיר: גיל, מגדר, מיקום גיאוגרפי, תחומי עניין וכו'. ככל שהאפיון יהיה מדויק יותר, יהיה ברור יותר איך לעבור לשלב את הכנת התוכן לפלח מסוים של השוק וליצור אפקטיביות רבה ברשתות המובילות כמו אינסטגרם, טיק טוק ופייסבוק.

יצירת תוכן משמעותי

פרטי התוכן צריכים לגעת בצרכים וברצונות של הלקוחות הפוטנציאליים. חשוב לייצר רגש שיחבר אותם למוצר, גם הומור תמיד עובד טוב כשהוא אם לא מוגזם. יש הרבה מאוד אפשרויות פרסום ברשתות החברתיות לתוכן שאפשר לפרסם כמו: פוסטים של טקסט, תמונות של מוצרים, סרטונים שמראים שימוש במוצר, שיתוף של לקוחות מרוצים. כמובן שעם הזמן והניסיון אפשר יהיה ללמוד מה עובד עבורך ועבור הקונים שלך טוב יותר ולשפר תוך כדי תנועה כל הזמן. התוכן מבוסס על מחקר מילות מפתח שהן השימושיות ביותר בעת קבלת מידע ממנוע החיפוש של גוגל.

לוח זמנים

גם הפרסום בפייסבוק צריך לעבוד כמו תוכנית עסקית של העסק, ולהיות מתוכנן ומבוצע בזמן. לוח הזמנים צריך לכלול את שלב הכנת כל תוכן רצוי ואת פרסומו. יש מלל שמועלה בפוסטים ויש סרטונים. להכנת סרטון יש כמה שלבים כמו בחירת לוקיישן, הכנת השחקנים והאביזרים, צילום הסרטון, עריכה והוספת סאונד. וכולם צריכים להיות מתוזמנים על פי השעה שהיא היעילה ביותר לפרסום כיוון שאז הגולשים זמינים ויראו לבטח את הפרסום. כל זאת כדי שתהיה חשיפה גדולה יותר לפי ימים ושעות של סטטיסטיקת גלישה ברשת.

בשיתוף אתר https://comitogo.co.il/